شناسهٔ خبر: 221635 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

ریل‌گذاری جدید خدمت به ایثارگران در وزارت راه و شهرسازی

جلسه نشست شورای هماهنگی ایثارگران وزارت راه و شهرسازی به ریاست مشاور ایثارگران وزیر و با حضور مدیران ارشد و مسئولین حوزه‌های ایثارگران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منصور احمدلو، مشاور ایثارگران وزیر راه و شهرسازی، گفت: برنامه‌های پیش رو باید فراتر از تکالیف ابلاغی باشد. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده، شاهد جهشی محسوس در ارائه خدمات هوشمند و ارتقای جایگاه منزلت اجتماعی ایثارگران در وزارت راه و شهرسازی باشیم.

 در این نشست راهبردی که با هدف ارزیابی کارنامه عملکرد گذشته و تبیین نقشه‌ی راه برنامه‌های جدید تشکیل شد احمدلو با بررسی دقیق گزارش‌های ارائه شده از سوی رده‌های تابعه، بر ضرورت تحول در رویکردهای خدماتی تأکید کرد.

 مشاور وزیر راه و شهرسازی در این جلسه با بیان اینکه خدمت به ایثارگران نباید در حصار آمارهای اداری محدود بماند، اظهار داشت: ما در این وزارتخانه به دنبال عبور از مدیریت پشت میزنشینی و حرکت به سمت حل مسائل در کف میدان هستیم. هر سازمان و شرکت تابعه باید به عنوان یک سنگر خدمت، تمام ظرفیت‌های خود را برای تکریم واقعی و گره‌گشایی از دغدغه‌های خانواده بزرگ ایثارگران به کار گیرد.

 در بخش دیگری از این نشست، برنامه‌های پیشنهادی سال جدید برای هر یک از سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 در پایان این نشست، مدیران ایثارگران رده‌های تابعه به بیان چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو پرداختند و راهکارهای عملیاتی جهت تسریع در اجرای مصوبات و اسناد بالادستی در حوزه ایثارگران به تصویب رسید.